Veelgestelde vragen
VEELGESTELDE VRAGEN
Veelgestelde Vragen
Snel een antwoord vinden op uw vraag? Hier vindt u een selectie van veelgestelde vragen over onze website, artikelen, betalingen en bezorging.
Kies de beste browser voor je computer
In dit gedeelte vind je tips die je helpen om je browser te optimaliseren en op die manier het online shoppen zo prettig mogelijk te maken. De site is ontworpen voor Chrome, Internet Explorer, Safari of Firefox. We kunnen daarom niet garanderen dat NewYorkFashion.nl optimaal functioneert met andere browsers. Wanneer je onze website bezoekt, is het van belang dat je persoonlijke gegevens zo goed mogelijk worden beschermd. Daarom is het noodzakelijk dat je browser 128-bit SSL-encryptie ondersteunt.
Problemen met sommige functies op de site?
We zijn voortdurend bezig met onderhoud en het bijwerken van de voorraad om ervoor te zorgen dat jij probleemloos kunt shoppen. Het kan voorkomen dat sommige functies niet beschikbaar zijn terwijl we deze werkzaamheden uitvoeren. Als dit het geval is, probeer het dan later nog eens. We plannen onze onderhoudswerkzaamheden altijd heel zorgvuldig, zodat jij er tijdens het shoppen zo min mogelijk last van hebt.
Hoe zoek ik snel een artikel op?
Bovenaan elke pagina vindt u een zoekbalk waarmee u aan de hand van een in te vullen term of artikelnaam in ons assortiment kunt zoeken,
Een andere manier om te zoeken op de site is door de verschillende categorieën te bekijken. Klik hiervoor op de verschillende categorieën in het menu aan de linkerkant.
Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen heeft u een account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken.
Op welke manieren kan ik bij Newyorkfashion.nl betalen?
Wij bieden op het moment vijf verschillende methodes aan: 'iDEAL', 'Creditcard', 'PayPal', Vooraf overmaken en “Klarna Factuur, betaal binnen 14 dagen".
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle bestellingen worden verzonden met PostNLen krijgen een track en trace code mee, waarmee u uw pakketje kunt traceren.
Om met track en trace te kunnen verzenden, dienen alle zendingen per pakketpost verzonden te worden.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
U bepaalt waar uw bestelling door PostNL Pakketservice wordt bezorgd. Bij het afronden van uw online bestelling wordt u gevraagd om aan te geven welk bezorgadres gehanteerd dient te worden.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als u bij ons besteld, heeft u over het algemeen uw bestelling binnen 1-2 werkdagen in huis, afhankelijk van de besteltijd,- en dag.
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld en betaald met iDEAL, betekend dat de bestelling nog op dezelfde dag wordt verzonden. De kans is in dit geval groot dat uw pakket zelfs al binnen 24 uur wordt bezorgd.
In het weekend of op feestdagen besteld betekend dat uw bestelling de eerst volgende werkdag in behandeling wordt genomen.
U wordt per e-mail op de hoogte gebracht van de huidige status van uw bestelling.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij het afleveren van mijn bestelling?
PostNL Pakketservice zal de door u bestelde goederen tenminste 2 maal aanbieden op het door u aangegeven bezorgadres. Mocht PostNL Pakketservice u beide keren niet thuis aantreffen, dan kunt u de bestelling ophalen bij een PostNL Postkantoor bij u in de buurt dat aangegeven staat op het bericht van de bezorger in uw brievenbus.
Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op mijn Track & Trace code
Het kan voorkomen dat uw Track &Trace code niet wordt herkend. Dit kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track &Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.
Kan ik er ook voor kiezen om mijn bestelling zelf op te halen?
Om technische en organisatorische redenen is het helaas niet mogelijk om online geplaatste bestellingen te ruilen/retourneren of op te halen via een van de vestigingen van New York Fashion.
Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling zien?
In uw account vindt u onder het kopje "Mijn bestelling(en)" de informatie over uw bestellingen.
Garantie
1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
2. Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
3. Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres.
Kan ik ervan uitgaan dat Newyorkfashion.nl mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Uw privacy vinden wij uiteraard zeer belangrijk. U leest in onze Privacy Statement hoe wij hiermee omgaan.
Ik heb een andere vraag of opmerking
Staat uw vraag hier niet tussen en/of kunt u de informatie die u zoekt niet vinden? Vaak is persoonlijk contact net even wat makkelijker. Laat een bericht achter of mail ons. Wij helpen u graag en staan voor u klaar!